Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellingen en Betalingen

Hoe kan ik als lid van een team, club of vereniging een bestelling plaatsen bij Powerhouse Sport?

Alle leden ontvangen een link (en wachtwoord) naar de team store van hun eigen team/club/vereniging; daar voer je je bestelling in en op basis van de afspraken, betaal je de bestelling direct of bestel je op factuur, haal je je kleding af op locatie op of krijg je het thuisgestuurd.

Als je je bestelling wilt aanpassen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het wijzigen van je bestelling, mits deze nog niet in productie is genomen.

Afhankelijk van de afspraken met je team, club of vereniging betaal je de bestelling direct (via iDeal, creditcard, PayPal etc.) of bestel je op factuur.

Helaas is onze custom kleding niet te ruilen of te retourneren. De kleding wordt na het bestellen speciaal voor de klant geproduceerd. Onder andere om deze reden organiseren wij bijvoorbeeld een pasmoment.

Neem contact

Deze FAQ-pagina is ontworpen om klanten snel te voorzien van antwoorden op de meest voorkomende vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mail

info@powerhousesport.nl

Telefoon

0031 (0)85-4581 4569